Začetek

Ti gibi, ki so obenem tudi začetek Tai či forme, so izvrstna Či gong praksa sama po sebi. Sestavljajo jih  štirje zaporedni gibi, ki se jih lahko izvaja v kontinuiranem krogu. Vsak od njih uteleša eno od štirih glavnih energij Tai či-ja. To so »peng« (odboj udarca), »ji« (potisk), »lu« (zakrožitev navzad) in »an« (poisk navzdol). »Začetek« lahko izvajaš ponavljajoče pred glavno formo.

 Dvig rok

V tej sekvenci se začneš gibati proti glavnemu delu forme. Sedaj boš pričel gibati svoje telo v bolj kompleksnih vzorcih. Preglej Tai či principe, ki so bili prej predstavljeni in jih poskušaj inkorporirati v vse svoje gibe.

Igranje piščali

Tu začneš obračati telo v povezavi z gibanjem rok in nog. Zapomni si, da mora vse obračanje izvirati iz hrbtenice, da se roke in noge obračajo kot špice na kolesu (hrbtenica pa je os).

Zgrabi vrabčev rep

Ta sekvenca inkorporira vse glavne energije Tai či-ja. V sekvennci uporabiš »peng«, »lu«, »ji«, »lu« in »an« energijo. To ti da občutek za način, na kateri spreminjaš svoj či med gibanjem skozi formo.

Udarec z bičem

Skupaj s »pahljačo nazaj« je to najbolj odprt stav forme, in zagotavlja razbremenitev ne le fizične utesnjenosti in krčevitosti, ampak tudi energestke napetosti. Je meditacijska točka, zato si vzemi nekaj trenutkov, da se sprostiš, ko si enkrat v končnem stavu.

Poševno letenje in držanje žoge

»Poševno letenje« premika či iz ene okončine v drugo, podaljšujoč telo. »Držanje žoge« razvija zmožnost oddajanja čija iz tvoji rok.

Yin razbremenitev in udarec z ramo

»Yin razbremenitev« stav razbremenjuje in drenira yin kanale prednje strani telesa in je zelo učinkovit, ko se uporablja kot stoječi stav za ublažitev stresa. »Udarec z ramo« odpre medenico in je eden od glavnih borilnih gibov v Tai či-ju.

Udarec s komolcem in udarec z zapestjem

Nadaljnja glavna borilna tehnika, »udarec s komolcem« sledi »udarcu z ramenom« v valovitem gibanju, ki se konča na koncu roke z »udarcem z zapestjem«. Ta stav ti pomaga gibati či iz hrbtenice skozi roko do konic prstov.

Beli Žerjav razprostre svoja krila

Ta stav pomika či hkrati navzgor in navzdol po tvoji središčni osi. Celotna oblika, ki jo napravijo dlani je kot gladek pravokotnik: navzgor po centru, preko vrha na desno, navzdol desno, preko dna, navzgor v levo in nazaj do centra.

Oplazenje kolena in zasučni korak

V tej sekvenci izvedeš isto gibanje naizmenič na tvoji desni in levi strani, vsega skupaj trikrat. Je izvrstna za odpiranje ramen in kolkov in razvija dobro ravnotežje ter levo/desno koordinacijo.

Igla na dnu morja

V tej sekvenci najprej pošlješ svojo energijo naravnost navzgor, nad tvojo glavo in nato naravnost navzdol v tla. Ta gib ti bo ojačal noge in sprostil tvoj kwa, kolk in križnico.

Obrat in sekanje s hrbtom pesti

Ta sekvenca ti bo dala močan občutek naizmeničnega odpiranja telesa, njegovega zapiranja in ponovnega odpiranja. Pomagala ti bo ozavestiti tvoj center in razviti stabilnost ter ravnotežje med obračanjem.

Prestrezanje udarca in udarec s pestjo

Med naslednjim gibanjem vse do udarca s pestjo tvoja desna pest neprestano kroži ob tvojih jetrih. To sprošča energetske blokade v te organu. Vzdržuj stik med robom pesti in telesom, sproščeno in narahlo.

Zapiranje in korak naprej

Ta sekvenca vključuje zapiranje in odpiranje tvojega centra in nato splaknitev či-ja navzdol skozi stranske kanale. To pripomore k očiščenju katerekoli stagnacije tvojega či-ja, najprej skozi vodoravno, nato pa skozi pokončno os telesa.

Tiger in leopard se poženeta na goro

Med to sekvenco porineš tvojo medenico trikrat v nizu, premikajoč jo vse dlje s vsakim porivom. Čez čas bo to pripomoglo k razbremenitvi napetosti v križnici in trtici, samo če to izvajaš nežno in brez napenjanja.

Zaključek

To je konči del forme, ko se vrneš na isto mesto na tleh, kjer si formo začel. Ko se obrneš, pomni koncept tvoje hrbtenice kot osi kolesa in tvojih rok pritrjenih nanjo kot špice.

Dušan Kuhar vadi kratko formo Wu stila Bruce Frantzisa

 

Mojster Bruce Frantzis demonstrira kratko formo Wu stila

 

Senior inštruktor Paul Cavel izvaja kratko formo Wu sloga

 

Eric Peters vadi  kratko formo Wu sloga:

 

Dan Kleiman:

 

Jane:

Brien: